هستن دخترایی که نگران پاک شدن

ارایششون نیست

چون ارایش ندارن

هستن دخترایی که تا پسر پولدار میبینن

دلشون نلرزه

چون دلشون دله نه ژله

هستن دخترایی که با دیدن ماشین پسرا دلشون کف نکنه

چون دخترن نه دلستر

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت7:11---21 بهمن 1393
سلام عزیزم لایک داره وبت عاشق وبت دم خعععلی عالیه واااای

رها
ساعت7:10---21 بهمن 1393
اهنگ وبت عالیه عزیزم

bahar
ساعت13:54---19 بهمن 1393
با بنزم برا دختره بوق زدم
برکشت گفت برو بابا دهاتی
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.یهو گفت الکی مثلا من دختر خوبیم .تورو خدا نرو سوارم کن


nafas
ساعت19:56---18 بهمن 1393
سلام وبت خیلی خیلی لایک داره

DUYĞU
ساعت12:17---18 بهمن 1393
صداقت، یک هدیه بسیار گران قیمت است
انرا از انسان های ارزان انتظار نداشته باش


DUYĞU
ساعت12:16---18 بهمن 1393
عشق خودش خواهد آمد، بی هیاهو…
نمی توان از آن فرار کرد،
زمانی متوجه آمدنش خواهی شد که
بدون آن نفس کشیدن دشوار می شود.

پاتریک مودیانو


DUYĞU
ساعت12:15---18 بهمن 1393
رمز ترک گناه
.
.
.
رمز نمی خواهد
فقط کافیست بدانی میبیند !!!
اَلَم یَعلَم بِأنَّ اللهَ یَری


فرشته
ساعت16:19---16 بهمن 1393
+ یِه پٰاکَتْ سیگٰارْ و فَنْدَکْ بِه دَسْتَم!!!


+یِه مَغْزِ بیمٰارْ و قَسَم بِه نَسْلَم↭





+خٰاطِرٰاتِ خُوبَم هِه هَمِه پٰاکْ شُدِه!!!





+خَبَرے اَزْ مَرْدے نیسْت نٰامَرْدے مُد


matin
ساعت21:46---15 بهمن 1393
دوسـتـَـــتــ دارَمــ . . .
و ایـنـ ـ بــہ شِـنـاسـنـامـہ هـا هـیـچـ ـ رَبـطـے نـدارد . . . ! دلـمـانــ ـ کــہ بـاهـم بـاشـد . . . یــعـنــے : گـور پـدر فـاصـلـہ هــا . . .


matin
ساعت21:42---15 بهمن 1393
هر چند نمی دانم...
خواب هایت را با که شریک میشوی...
اما هنوز...
شریک تمام بی خوابی های من تویی...


DUYĞU
ساعت16:47---14 بهمن 1393
تــــوی ایــــــن دنیــــا همیـــــــشه
بعضــی ها “بــرای بــه جــایـــی رسیــدن”
و بعضـی ها “بـعـد از به جـایــی رسیــدن”
هــمــه چیــز را “زیـــر پــا” می گــذارنـــد…


DUYĞU
ساعت16:46---14 بهمن 1393
در این هیاهوی خلق
که پُتک بر آرامش ات میزند
دلم پیاده رویی میخواهد , بارانی!
دست خودم را بگیرم
برویم صحبت کنان
تا انتهای گریستنِ آخرین ابرِ زندگی!
نفرین به اجتماع
که نمی گذارد صدا به صدا برسد!


DUYĞU
ساعت16:44---14 بهمن 1393
من هر روز ...
خیره به عکس هایت،
پشت این فاصله های لعنتی...
درد می کشم نبودنت را،


DUYĞU
ساعت16:43---14 بهمن 1393

بﺮنگــﺮﺩ...
ﺧـﺎﻃـﺮﺍﺗﺖ ﺭﺍ ﺳـﻮﺯﺍﻧـﺪﻩ ﺍﻡ...
ﺩﯾﮕـﺮ ﺍﺛـﺮی ﺍﺯ ﺗـﻮ ﺩﺭ ﺩﻟـﻢ ﻧﻤــی ﺑﯿﻨﻢ...
ﺟــوابت ﻧــﻪ ﺍﺳـﺖ ﺑـﺮﻭ...
ﺧـﻮﺵ ﺑـﺎﺵ ﺑـﺎ ﻫـﻤـﺎﻥ ﺩﻟﺎﯾﻠــی که...
ﺭﻭﺯی ﺑـﻪ ﺧـﺎﻃـﺮﺷـﺎﻥ ﺍﺯ کــﻨﺎﺭﻡ ﺭﻓﺘــی...
ﺑـﺮﻧـﮕـﺮﺩ...
ﺗـﻤـﺎﻡ ﺷـﺪﻩ ﺍی ﺑـﺮﺍﯾـﻢ...


DUYĞU
ساعت16:41---14 بهمن 1393

با تو انگار تو بهشتم،با تو پر سعادتم من

دیگه از مرگ نمیترسم،عاشق شهامتم من

اگه رو حصیر بشینم،اگه هیچ نداشته باشم

با تو من مالک دنیام

با تو در نهایتم من...


DUYĞU
ساعت16:39---14 بهمن 1393

مـن اگـر عـاشـقانه مـی نـویسم
نـه عـاشـقـم ، نـه مـعشوقِ کـسی !
فـقـط مـی نـویسم تـا عـشق یـاد قـلبم بـمانـد ...
در ایــن ژرفـای دل کنـدن هـا و عـادت هـا و هــوس ها
فقـط تمـرین آدم بـودن میکنم !
هـمیــن ...


DUYĞU
ساعت16:38---14 بهمن 1393
آبجی گلم ممنون از کامنتای زیبات
پاسخ:خواهش میکنم گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: