توی زندگی هر ادمی یه نفر هست که

هیچوقت...

هیچوقت...

هیچوقت فراموش نمیشه یه نفر که از همه ی دنیا بیشتر دوسش داری

یه مخاطب خاص....

که هر چقدرم بزرگ باشی خودتو مقابل اون کوچیک میدونی...

یکی که بودنش جبران تموم نبودنای دنیاس...

اونیکه فقط با یه عطر از نفساش منو همون دیوونه ای میکنه که بودم...

این پست واسه همون یه نفر..

خیلی دوست دارم....

 



نظرات شما عزیزان:

ア乇イ乇尺
ساعت10:27---5 شهريور 1394
وایییییییییی وبت عالیه چقدر خوشگله عجب مطالبی موفق باشید
پاسخ:مرسیی عزیزم


DUYĞU
ساعت14:13---3 تير 1394
در دنیایی که همه یا گوسفندند یا گرگ
ترجیح میدهم چوپان باشم
همدیگر را بدرید
من نی میزنم…


DUYĞU
ساعت14:13---3 تير 1394
پیر شدن به سن نیست،
به این است که ورزش نکنی
کتاب نخوانی
عاشق نشوی
هدیه ندهی
محبت نگیری
مهمانی نروی
سفر نکنی
پیرشدن به این است که آرزوهایت را گم کنی....
رویاهایت را دنبال نکنی...
پیرشدن به این است که با دیگران همدردی نکنی
پیری به سن نیست
به کیفیت دل توست....


atefeh
ساعت13:03---3 تير 1394
مטּ ڪـہ בرבҐ בرב تنهایے نبوב
شعرهایҐ را حوالـہ نگاهت ڪرבҐ
فقط قـב یڪ ωـایـہ میخوا ωـتҐ
لبخنـבت برωـر ایטּ ترانـہ ها مهرباטּ باشـב
نمے בانـωـتҐ لبخنـבت هҐ بهایے בارב!


matin
ساعت15:49---1 تير 1394
دوستت دارم, میداني...

باز, ميگويم

دوست دارم که بداني امروزهم

مثل دیروز تورابيشترازهميشه میخواهم...

پاسخ:عاشقتم:*


DUYĞU
ساعت14:04---1 تير 1394
موفق باشی آبجی گلم
پاسخ:ممنونم عزيزم


DUYĞU
ساعت13:55---1 تير 1394
آن گاه که تو را دیدم
شوق دانستن این که تو چگونه آدمی هستی
مرا غرق در هیجان کرده بود

آن گاه که تو را شناختم
دانستم که تو هم
مانند دیگران
انسانی هستی با توانایی ها
و کاستی ها،

آن گاه که با هم صمیمی تر شدیم
شوق دانستن این که عشق به تو چه احساسی دارد
مرا غرق در هیجان کرد
ولی آنچه پیش از هر چیز مرا غرق در شگفتی می کند
خودِ تو هستی
و عشق میان ما


DUYĞU
ساعت13:54---1 تير 1394
من هر روز ...
خیره به عکس هایت،
پشت این فاصله های لعنتی...
درد می کشم نبودنت را،


DUYĞU
ساعت13:54---1 تير 1394
دلم می خواهد زمان را به عقب برگردانم

نه برای اینکه کسانی که رفتند را برگردانم

می خواهم نگذارم که بیایند!

که نبینم می روند !

آه از این سفرها

آه از رفتن و نیامدنها....


matin
ساعت13:27---23 خرداد 1394
نمیدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه ی تو ؟
نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم ؟
نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیَم ؟
تنها میدانم ، بسیار میخواهم تو را …
.
.
ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﻣــــــﻦ ﺑﺎﺷﺪ !
منم دوستت دارم
عااااااشقتم خاص ترين وخواستني ترين ادم زندكيم
پاسخ::*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: